tävlingsdags!

sitter i sängen och grejjar lite, tömmer minnekort och lite så! Klockan 9 åker vi här ifrån och hämtar transporten och sedan hämtar vi hästen :)
Förra gången fick vi med oss en gul rosett hem men denna gången hoppar vi ju 2 clear rounder så kanske blir en clear round rosett iaf?
Jag har oavsätt vad inga större krav på henne, dels detta att hon inte kan v.galopp och sedan att det är hennes andra tävling under utbildningen.
Eventuellt kommer film och bild, kanske något från framhoppningen också (:

Min häst står just nu i stall Haga där vi hyr stallplats men jag åker till Thailand en månad så ska en av mina närmaste vänner ta hand om Sess och även rida. Efter när jag kommer hem så kommer vi eventuellt flytta henne till upphärad, snartorp i ett stall som heter Stall Emm. där blir det dock tillfälligt tills det blir en ledig stallplats på Närk för då flyttar vi till deras privatstall :)
menmen, nu måste jag göra iordning mig och ens ta på mig kläder :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0