sjuk (I)(Y)

Rubriken säger allt. sjuk så jag är hemma i sängen. Ska fortsätta skriva en annan uppsats till skolan och sedan göra en ny header till bloggen ;)
Dock som sagt bara en lätt header eftersom jag inte orkar anstränga mig när jag ändå ska byta blogg senare liksom (:
Eventuellt får Sessan vila idag då, kanske släpper henne en stund i paddocken eller longerar om jag ens åker ut. Finns en möjlighet att pappa åker förbi efter jobbet och mockar samt gör maten vilken han har lärt sig göra riktigt bra! Jag som tänkte dra mig till stall Emm och kolla där, fick ju erbjudande av att stå där efter Thailand tills jag får plats på närk, det kan bli 2 veckor - 2 månader ungefär ^^

Vart har ni era hästar? stall hemma eller inhyrda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0