Prince Harry

Prince Harry är en häst som jag tränar lite då och då, har mest tränat honom inom hoppning tidigare men nu tränar vi mycket inom dressyren också!
Eventuellt ska vi få ut honom lite på tävlingsbanan då han tycker det är så roligt att hoppa.
då han är en shire/ardenner korsning så är han väldigt stor för mig, och väldigt stark men det gör att jag hela tiden får jobba med att han ska lyssna för skänkel och minsta lilla tygeltag, det blir bättre och bättre och jag känner att vi kommer mer överrens nu än tidigare.
Har även honom två hela veckor nu framöver med träning och aktivering varje dag!
har lånat några bilder från ägarens blogg, www.Caija.blogspot.com och hästens egna blogg som ägaren har, http://Harrybus.bloggspot.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0