pluggplugg och mera plugg!

Tänkte åka till stallet efter skolan och rida och så men jag har så mycket plugg just nu så valde att åka hem imellan.
Tar bussen ut senare vid 6 och sen kommer pappa och hämtar mig ikväll. Ska jobba igenom Sessan ordentligt verkligen. ordentlig uppvärmning som vanligt och sedan jobba i skritt och trav och galopparbete i slutet.
Harry kan vila idag eller om jag rider honom också, det vet jag inte än.
Imorgon ska jag ut och fota på tfrk's nationella tävling. blir direkt efter skolan, sen fotar jag nog eventuellt under lördagen och söndagen med tror jag (:
Dom har ju höjdhopp och hela köret så kommer nog upp en del bilder på bdb sen och slänger väl upp några till bloggen också ;)
Och bara så alla är medvetna om detta så är det svinkallt ute och jag gillar inte skolan direkt då.
inte för att jag gillar den mer i vanliga fall men ni förstår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0