ny design

Designen är tillfällig, men kommer ta upp bloggen iaf,
För er som inte följt mig innan och som inte känner mig så heter jag Sandra Svanholt och mina intressen är musik,dans,vänner och hästar.
Jag har en väldigt blandad musiksmak och det kommer ibland upp lite youtubeklipp med musik här på bloggen!
Min häst heter Mariska, men kallas Sessan. Hon är under utbildning och ska starta sin andra hopptävling imorgon.
Hon har gått igenom mycket under sin tid här i livet så vi har börjat om och gjort en ny start, hon är inriden numera men kan fortfarande inte vänster galopp.
Hon älskar att hoppa och är löshoppad 160-170 med god kapacitet.
Vi kommer satsa både inom dressyren och hoppningen men främst hoppning.
Bloggnamnet är som sagt också tillfälligt då min andra blogg är under uppbyggnad och denna kommer vara tills den andra är färdig. Så inga kommentarer där.
Håller även på med en annan design till denna bloggen, den ser tråkig ut som den är nu och jag lekte bara 5 minuter liksom. men som sagt, så fort jag har tid!

Imorgon ska jag och Sessan som sagt tävla, kanske kommer en liten film och även bilder?
det blir iaf ld + lc då under hennes första tävling hoppade vi 60 + 80 men hon slarvade sig över eftersom det var fjutt hinder! menmen, nu blir det iaf 90 + 1m och det blir väl lite roligare :)
Men slänger upp en lite bilder på oss här nere och sen får ni uppdatering imorgon!
jag är även hästfotograf så ska du ut och tävla och du vill ha bilder, hör av dig!
Jag säljer bilderna för halva priset just nu och jag tar inget för att åka till just den tävlingen.













Tredje placering i 60 på hennes första tävling, trots ryttare med migrän och slarvig häst!






Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin häst! :)

2010-11-16 @ 11:04:15
URL: http://onlynatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0