länk (:

två kompisar frågade varför jag prioriterade dessa tre bloggar framför alla andra,
jag säger i princip varför inte?

Dressyrmupparna är härliga, skriver bra och dom har humor och för med sig glädje.
jag gillar deras texter, jag håller med om en hel del av deras åsikter och tycker dom är intressanta.

Sofia Genne, Hon har en otroligt duktig dressyrponny, två sötnosar dock :) Hon bor nere i ljungskile där vi har vårat företag, hade även sess där under sommaren, känner mig hemmastad i ljungskile och hon är någon jag beundrar, hon jobbar verkligen för det hon vill och hon gör framgång.

Amelie, kittykanon.blogg.se - en vanlig vardagsblogg om henne och sin häst. intressant med fakta, söta bilder och hennes häst är riktigt söt!
Gått igenom en del men håller sig starka!


tycker ni ska besöka alla dessa bloggar, ni kan faktiskt hitta något intressant som gör att ni vill följa dem, precis som jag gör.
kommentera även länk med er egna blogg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0