information Harry

Nu har jag precis kommit in, varit borta i stallet och grejjat och fixat för hästarna så nu är dom inne och om några timmar får dom sin kvällsmat och sen är det nattatime!

Under två veckor nu så kommer jag även ha en häst som heter Harry, jag har ridit han en hel del innan, mest hoppat honom. Kommer säkert lite bilder och filmer även när jag rider honom någon dag!
Han är 5 år så han är ung och busig, kan vara ganska stark eftersom han är korsning shire/ardenner.
Ruggigt fina färger och riktigt söt faktiskt!

Detta är alltså Harry!

Nu ska jag skriva klart min sista uppsats som ska in imorgon, har även utvecklingssamtal imorgon bitti så vi får väl se hur det går ^^
Sessan fick vila idag, ska nog rida dressyr i paddocken med henne imorgon och eventuellt riida ut en sväng med Harry, beror på hur mörkt det hinner bli.
nu måste jag fortsätta med arbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0