hoho

har inte alls varit på blogghumör idag, menmen, ni får ett litet inlägg!
Ellen fotade min vovvis, mig,Melvin, bror och mamma när vi skottade av bilen, busade med hunden och ja, bara gjorde lite allt möjligt här utanför. kommer upp några bilder senare :)
Sen åkte jag, Niclas och Ellen till stallet och dom fotade när jag red Sessan.
Blev en del snygga bilder så kommer kanske upp någon här sedan också!
men vi grejjade och fixade, ska slänga in en annons sen också, måste få det gjort.
Imorgon åker jag och eventuellt Emelie till ljungskile, jag ska rida Blaze medans hon filmar och sedan kommer hon få rida lite också eftersom det troligtvis blir sista gången hon ser honom "/
men det blir nog bra, familjen som hört av sig är riktigt trevliga och barnen är lagom stora. Han kommer nog trivas då dom har egen gård med stora hagar.
bilder kommer som sagt sedan ikväll, bilder från imorgon kommer nog imorgon kv.
nu ska vi äta, gissa vem som är kocken? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0