hihi

Började med att rida Sessan idag, blev en sväng till travbanan och leka runt, Bella hade ju Chrissie så dom var också med. Sess jobbade på riktigt bra, i slutet var hon uppmärksam för både skänkel och minsta tygeltag!
På vägen hem så blev Chrissie rädd för något så hon hoppade till snabbt och Bella trillade av på sidan, vi var ju på en grusväg och marken är ju frusen så det tog ju i ordentligt. Hon landade på ryggen platt vad jag såg men hon gick brevid Chrissie tillbaka och jag red bakom, framme i stallet så mådde hon inte så bra så Patrik kom och hämtade henne. Jag fixade resten i stallet och longerade Harry, han gick riktigt bra och var pigg och glad. höll sig på voltspåret utan att jag behövde springa efter honom och ha dragkamp.
jätte nöjd med båda faktiskt!
Tog bussen hem, fick sedan vänta vid resecentrum i 40 min - kuuuuuuuuuuuuuul, fast ne.
Väl hemma fick jag i mig lite mat och nu ska jag städa rummet, dampa och dunka musik så det bara ryker om högtalarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0