hihi söthäst!

åkte till granngården en sväng, dom hade inte sånt ridtäcke med den reflexen jag ville ha så köpte inget där, broddar är fixat och även snösulor och boots. dom hade faktiskt bara boots kvar i stl s och xl och jag behövde 4 så köpte dem. satte dom stora på hennes bak nu när jag var ute, lite förstora men får duga tills vidare. fram kanske ändå blev lite små men som sagt, måste ha nu och inte sen så får fixa nya snart.
köpte även en ny grep, det behövdes!
Efter granngården stack vi till stallet, stallägaren hade mockat åt både harry och sessan då hon inte visste om vi kunde ta oss dit, tyckte det var jätte gulligt trots att vi var där innan 19.00 :)
jättesnällt och det uppskattades! bägge fick vila idag, fixade mat och så åt dem och det ordnade sig.
ska lägga ut en annons på blocket nu med lite saker, dels åt min bror samt åt mig själv :)
Imorgon blire ut i ovädret igen, vafan, det har snöat konstant sedan två dygn tillbaka och ska tydligen snöa tills söndag. ROLIGT. tur att vi åker om en och en halv vecka, värme (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0