hejsanhoppsan!

Hann inte blogga igår kväll. Vi åkte aldrig till adventshoppet utan hade fest med företaget istället,
riktigt roligt faktiskt ändå. Vi var hemma strax innan 2 så var riktigt trött. drog mig direkt in i sängen och stensomna!
Imorskes så ville jag inte ens vakna, menmen upp fick jag gå och sedan åkte vi bort till stall Emm och kollade runt lite, Pratade med Annelie som äger stallet och så, eventuellt kommer Sessan stå där när jag kommit hem från thailand. tills vi får plats på närk eller som sagt tfrk.
Vill ju ha ridhus på gården.
Stall Emm har faktiskt riktigt snygga boxar, välstädat om vi får säga så, det är ju ett stall vi snackar om och nära till ridhus och så :)
tror det blir bra!
Sedan släppte mina föräldrar av mig på närk, jag tittade lite på deras ''tävling'' och sedan tog jag bussen till stallet.
Harry gick super idag! han var inga problem alls, drog inte eller något! red honom i ca 45 - 55 minuter men ordentlig fram och avskrittning.
Sessan fick jobba järnet i paddocken och guuuuuuuuuudars va fin hon var!
Allt satt verkligen! Vi som har tränat så mycket på vänster galopp samt skänkelvikningar nu det senaste, vänster galoppen blev fortfarande mycket fel men tillslut fick vi till det men hon gick ren skänkelvikning några steg idag!
Hon visar hela tiden utvecklingen i utbildningen vilket känns riktigt härligt!
jag älskar min häst ♥

filmade även henne en stund i hagen, jäklar va hon sprang och busade runt trots att jag stod stilla och tittade på, ska klippa ihop några av toksprången med lite bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0