hehe

redigerat och skickat lite bilder till dom jag fotade på tfrk's nationella ponnyhoppning!
kommer upp några få bilder hit och annars kommer det några upp på bilddagboken.
för er som har bdb - wulcanic@bdb
för er som inte har bilddagboken - http://wulcanic.bilddagboken.se och klicka på 20 november i kalendern till vänster.
Kommer upp inom kort i alla fall! :D
ljuset blev sådär inne i ridhuset, köper två nya objektiv i thailand sedan ändå så ordnar väl sig.
menmen, imorgon blir det skolan D: och massa plugg! vi har inlämningar och prov nu som kommer upp. Har Harry en vecka till och sedan flyttar jag Sessan till Sanna :)
ska även sälja lite saker som jag har haft på ponny, nya och gamla. kommer väl upp något här kanske ? :)
Måste även boka biljetter till Göteborg horseshow snart, ska ju dit med mamma och pappa eventuellt. en rolig familjesak :D
En sak som jag måste köpa på horseshow är ett matchande tävlingsset! shabrak,lindor,benskydd :) då kan man välja om man vill ha lindor eller benskydd samt jag ska köpa nytt träns till min tjej.
Vill ha med pullarnosgrimma och strass på :)
Sen ska jag även kolla på bruna samt svarta läderbenskydd åt henne, ett helt set i svart och ett i brunt.
det är väl det jag kommer på just nu att jag ska köpa in. och även matchande grimma,fleecetäcke och transportskydd! så snyggt när man har på tävling och det matchar! :D
nu ska jag verkligen dejta sängen, upp tidigt imorgon igen!
ett smakprov från tävlingen - Victoria och Vivaldi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0