hehe

jag vill definitivt köpa jerrys kompis julskiva...........
bara reklamen gör den tuff (H)
Och jag måste bara berätta en sak som hände igår som jag inte nämnde.
när vi skulle ner till  för backen från skolan och till bussen så kör en lärare Gunnar sin bil ganska sakta, jag och min kusin springer neråt för att komma ikapp bilen, vi är nästan framme och då ser han oss och gasar. väl nere i korsningen så kör han in i en snöhög -.-
SOMMARDÄCK (L)
han fastnade och spann som bara den. vi var ett helt gäng som hjälpte till och puttade då vi ändå väntade på bussen, vi hade precis fått ur han ur snöhögen då han inte ens svänger utan åker rakt fram in i snön på trottarkanten och fastnade. en polisbil stod två bilar bakom och vi ser bussen, alla springer till bussen förutom en elev som säger till polisbilen att dom får hjälpa till dra upp honom.
tror han får söta böter av polisen och dessutom var det tur att det inte fanns någon elev på trottoaren! :D
men gud va vi skratta, herrejävlar asså :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0