fotograf och allt!

uschusch, vakna tidigt idag D:
Varma kläder på och sedan direkt till Tfrk där dom hade nationell ponny hopp.
På tfrk har dom något som heter adventshoppet varje år vilket är tävling hela helgen, det kommer folk dit och säljer märkessaker, dom har höjdhopp och allt!
förra året vann Philip Carey med c-ponnyn Tullineaskey Fear Ideas på hela 152 cm! 
Dom vann då en sadel för 10 000 och självklart äran ;)
för häst så vann Eva Danielsson med hästen High Tech på 172 cm!
Jag fotade lb och la idag, tror jag? hahah. Showklasserna med höjdhopp och det börjar inte förrens halv 8 ikväll så vet inte om jag hinner dit eftersom jag är i ljungskile just nu :(
Ska dock prata med mamma och pappa senare ifall vi kan åka förbi där på vägen hem! :D
Vore super kul, att även mamma och pappa kan följa med! :D
På fredag kommer hovis, ska be henne sätta snösulor på då samtidigt, snösulor + broddhål blir suuuuper! :D
dock har hon broddhål nu också men jag byter alltid ut skorna när jag skor om.
Tycker det känns säkrare på något sätt, ingen aning om varför egentligen.
imorgon ska jag och Sess leka runt i snön, bara skojjsa!
Ska se om någon kan följa med och fota för isf kan jag ta Sessan först och få lite bilder här och sedan även Chrissie med lite snöbilder :) vore härligt !
Men nu ska jag vara social med mormor och morfar och ikväll ska jag om inte tfrk redigera bilder och så.
men hoppas ändå att vi kan åka till tfrk!! Jag vill verkligen dit och kolla.
menmen, annars får vi väl se, Bella skulle ju fota så ^^
se yá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0