farsdag!

ville bara berätta för er hur mycket jag uppskattar min pappa!

Ingen i min familj har någonsin varit intresserad av hästar utan det har bara varit jag, Pappa är väl den som varit mest engagerad och varit med i stallet, läser på lite, myser med hästen och kör runt till träning samt tävling.
Detta är en person som betyder något så otrolig och har en stooooooooooor del i mitt liv och i mitt hjärta!
En person jag aldrig skulle vilja leva utan ♥
Vi har varit igenom mycket jobbiga saker, mer än vi räknat med, Men oavsätt vad så måste du veta att jag alltid kommer älska dig!
Denna person har funnits här sedan jag föddes, ställt upp för sååå otroligt många olika saker. och jag vill inte veta hur mycket pengar dom spenderar på mig och mina hästar, helt otroligt.

du är bäst, jag älskar dig!

kan passa på att skriva ett stort T A C K till mina föräldrar som har gjort så mycket för mig det senaste,
ni gör mina drömmar verklighet.
(saknas bara en gård med ridhus och allt men tror pappa jobbar på't - hihi, btw, glöm inte min nya transport! umesläp, dubbel med sadelkammare....)
Ni är dom bästa föräldrar som har och kommer finnas, vet inte vad jag skulle göra utan er.
oavsätt vad som händer, så älskar jag er i alla lägen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0