:)

nu ska jag köpa 3 nya täcken och ett par transportskydd av en annan tjej i stallet.
inte alls användt mycket, transportskydden fåtal gånger och sjukt snygga!
får det jäkligt billigt och behöver nya nu direkt så provade dom idag, satt som smäck! (:
alla 3 täcken är vanliga utetäcken, fodrade regntäcken, vattenavisande.
Eftersom hon är såppas lättfryst så har jag ju ett jättetjockt fodrat regn/vinter täcke åt henne med till våren och sommaren kommer det bli bra att ha extra! :)


så här ser transportskydden ut fast väldigt mörkblå, ser dock helsvarta ut :)
även skydd för ballarna så tror det blir bra!

Jag ska iväg och köpa lite nya grimmor och sånt snart och måste även köpa ett nytt ridtäcke samt ländtäcke, vafan, har bara ponnystorlekar kvar typ.
jag längtar starkt till göteborg horseshow! ska försöka få med både mamma och pappa detta året så vi kan ha kul gemensamt, innan har jag ju åkt med kompis och hennes mamma så vi får väl se om vi åker alla 5 tillsammans, mamma,pappa,jag,Alex,hennes mamma och eventuellt hennes lillasyster!

Vad tycker ni är bäst med Göteborg horseshow?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0