cavaletti

Idag blir det cavaletti för alla hästarna, ska rida i tre timmar.
Sessan först en timme, ordentligt jobb och korta/länge stegen mellan upphöjda cavalettis, kanske även blir några studssprång på 60 cm hinder med henne?
Harry ska leka runt lite jobba i form i skritt och trav, lite galoppbommar och gå på böjtspår.
Chrissie ska bara ridas barbacka, jobba dressyr och några markbommar för att hon ska lyfta på fötterna ordentligt!
imorgon så ska jag gå upp TIDIGT, ca 6 på morgonen, ut och rida och sedan kör pappa mig till tfrk där jag ska fota dom nationella tävlingarna ;)
har skickat iväg ett mail att jag kan sponsra vinnarna med en valfri bild som dom under kvällen får välja från hemsidan. den kommer gratis mailas till vinnaren.
Eventuellt kommer jag få tillåtelse att stå inne på banan och fota. ja återkommer med detta ikväll.
Menmen, ska fixa till resten på hemsidan ikväll. försöka fixa nya bloggen färdigt också.
Jag länkar till den när det är klart!
för er som kommer till tfrk imorgon - vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0