bästaste

Jag och Bella red ju som sagt idag, lindade benen fram, hon passar skitbra i mörkblått! älskade färgen!
Vi kom typ till sista skjulet på gården innan vi insåg att det var mörkt och vi blev ju lite smått mörkrädda då självklart så vi vände och red nästan en timme i paddocken istället! :)
Sessan gick super, hon söker sig bra neråt men idag blev det lite väl under linje!
imellan åt fick vi till det ordentligt och hennes trav var super.
Fick även till några ordentliga vänster galopper, lät henne fatta höger och sedan bytte vi i en kurva/hörn.
Chrissie var framåt och pigg och tyckte det var super kul, Bella lindade hennes ben i ljusblått, riktigt sött!
well, troligtvis åker vi inte till sanna förrens i helgen. blir nog lättare så :)
får väl försöka hinna ut och rida med bella någon dag i veckan då igen så vi kan få någon som filmar och fotar oss tillsammans? :D
menmen, nu ska jag plugga och sedan dejta sängen. imorgon är det fuuuuuuuuuullt med plugg så troligtvis får hon stå eller om jag longerar henne. kanske blir en skrittur eller något. ska göra så mycket jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0