virus borta och en rensad dator

Nu har jag rensat hela datorn så alla virus är borta, lyckades få in alla mina filer och så på några minneskort och usb så jag har även kvar allt, gött!
Åkte ifrån Sanna förut vid 14, åkte direkt till stall haga och började strö in torv och ta in några balar så dom får tina tills imorgon :)
Imorgon vid 12 kommer Sessan hem och då påbörjar hårdträning på topp! Nu ska vi trimmas ordentligt och hon ska uppföra sig till max :)
Menmen, Sanna rider henne idag så det blir fixat, jag rider henne resten nu framöver!

Ska göra en planering ikväll och jag kommer ändra den jag gjorde tidigare ordentligt då hon inte är så otränad att hon behöver starta upp så sakta som jag gjorde, en - två veckor och hon är i full gång igen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0