tävlingstermin våren 2011

Jag har planer på att starta Sessan i vår, till att börja med klubb/lokala men eventuellt trycka in någon få regional på hösten.
Först och främst kommer vi fortsätta jobba på dressyren - dressyren är alltid grunden i hoppningen och hon lär sig fort. Jag menar, det hon kunde när hon kom hit.. pfft, det var ingenting i jämförelse med hur mycket hon kan nu och hur fint hon kan gå när man visar vad man vill så hon förstår.
Jag tänker prova på att tävla dressyr någon gång också, kanske även i lag men jag ska spara pengar och försöka träna så mycket som möjligt sedan på närk för Johan. han är den bästa dressyrtränaren jag vet på långa vägar och bara det peppet jag fick av honom när jag var med Sessan på närk och fick en gratis lektion var helt otroligt. Hur mycket vi både lärde oss bara på en lektion liksom.
Jag skulle vilja få med mina föräldrar, båda två och kanske niclas om han fotar på en träning med Johan.
Johan är positiv till allt, gör man fel så rättar man till det och han är så glad så man själv kan inget annat än att le.
Jag tror mamma och pappa skulle lära sig mycket av att bara se mig och Sessan på en Johan-träning. absolut..
När våren tar över och vi kan köra på sommardäck igen så kommer vi kunna låna den vanliga transporten och då ska vi åka till närk om jag inte redan står där, då ska vi ta en liten familjedag och jag ska träna för Johan.
Jag kan rekommendera honom fullt ut för han har motivationen ett ekipage behöver ♥
och tänk på, dina drömmar kan bli verklighet - make it happen.

Kommentarer
Postat av: bea

Vilken fin :)

2010-12-27 @ 00:18:05
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0