städa? vi älskart! eller gör vi?

Mitt rum ser verkligen ut som ett h*lvete... ursäkta ordvalet men det är verkligen så :)
kommer troligtvis för och efterbilder senare ;) Om jag får det städat någon gång men duktig som jag är borde det gå snabbt..............
men just nu sitter jag i min goa säng och äter mat, dom andra åt ju förut när prästen var hemma hos farfar men eftersom jag inte hade mina tabletter med mig så kunde inte jag äta något och inte ens efterrätten ^^ menmen, jag älskar min massaman curry med ris så fine by me ;)
Iaf, nu måste jag äta upp, sluta låta Bella underhålla mig och sätta fart med städningen så pappa blir glad på mig :D
pussar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0