hemma hos bästaste

Nu är jag hemma hos Sanna, hennes kille är här också... samtalsämnen är något vi behöver träna på.
Men annars så sitter vi bara och chillar typ, haha chill ;)
Dom kollar typ på american pie och ja, ni vet hur dessa filmer är så jag sitter och underhåller mig med datorn, mmmmh ♥
vi älskar vara megaseriösa och så, superkul ;)
Var ju en snabbis på hööks förut, köpte ett rött shabrak med matchande luva, var på rea så fick bägge för 203kr :)
Apelsinen var dessutom jätteglad när vi hämtade honom, men han tvekade lite eftersom han inte gillar bilen och jag tror han har trivts väldigt bra :)
menmen, nu är han hemma och jag är som sagt hos Sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0