godmorgon alla söta!

Härligt väder!
...fast nej, haha! Det är ruggigt precis som alla andra dagar, hoppas dock solen kan ta sig upp en stund idag igen!
För er som inte vet så är min häst smått halt, läs om detta på min andra blogg!
http://hoppryttarnas.blogg.se

Nu ska jag iaf bort till stallet, fixa åt Harry och rida honom samt kolla Sessan, hon är inte svullen eller något och det var ynka hälta igår och endast anmärkning i traven så det är troligtvis bara en sträckning.
Hon har aldrig varit sjuk eller riktigt halt tidigare så jag hoppas det inte är värre än en sträckning i alla fall.
Om hon inte visar något i traven heller så drar jag ut på en skrittur, annars så kommer jag gå på promenad med min flicka :)

nu måste jag dock fixa iordning mig resten, osminkad till stallet -yeeeeeees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0