fiiiiiiiiilmtime ♥

ååh, jag bara älskar se på film om kvällarna.
Jag fick ju tre filmer här om dagen, mestadels handlar dom om svek,mord,hämnd osv :) älskar sådant!
Jag och pappa har precis kollat på en av dem, den var bra men inte så att man drogs in i den.
Filmen heter A sister's Secret och handlar om att ett företag som ägs av en familj håller på att gå i konkurs, dottern i företaget Katherine dejtade för 5 år sedan en pojke som hette Sean. när sean började ringa 10-15 ggr per dag och förfölja henne och höll koll på henne 24/7 så dumpade hon honom och han tog självmord.
Sean's syster har under dessa 5 år börjat jobba för denna familj endast för att sedan vänta in rätt läge att hämnas på Katherine.
Visst låter det spännande? ;) Kan rekommendera den för er som gillar drama/thriller men är lite ''mjukare'' ;)
Både jag och pappa tyckte den var helt okej :)
Trailern ;)
nu ska både jag och pappa gå och lägga oss, som sagt så blir det någon gudstjänst imorgon så jag ska vara färdig och klar runt 10.
Efter det tror jag inte vi kommer göra något speciellt, prästen skulle komma med oss hem efter och gå igenom vilka psalmer osv det ska vara på begravningen men tror inte jag kommer vara med då utan åker nog hem istället.
På måndag sover jag hos Sanna och på tisdag tar vi hem min lilla snuttis till haga, ska ringa Ann-Marie imorgon också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0