design på g..

Design är på g och jag ska snart när jag har tid göra klart det ynka sista och sedan skicka till min bror som lägger in den på bloggen ;)
Jag och Sanna ska också sätta oss och fixa designen för våran blogg ,hoppryttarnas, men det tar lite tid eftersom
vi inte har bilder så det räcker :)
Ska försöka få så att någon kan fota oss någon dag tillsammans eller om jag först fotar henne och sedan fotar hon mig så vi kan ha bra bilder. Det återstår att se hur den designen blir eftersom vi ska göra den tillsammans och mixtra! Kan i princip bli lite hur som helst hihi.
Fick en fråga om hur många rosetter jag har vunnit och jag har inget svar på det tyvärr.
Jag har flera under sängen och dom ligger lite överallt men jag har över 60st som jag vet säkert.
Fick även en fråga i samma veva angående hur många jag har i hoppning och hur många i dressyren.
Svaret på den frågan går väl att lista ut ganska lätt, jag har tävlat dressyr en gång och då placerade jag mig 3a och alla dom andra rosetterna är då från hoppningen :)
Känn er fria att ställa frågor i kommentarfälten så svarar jag så snabbt jag ser dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0