begravningen,kyrka och ja, allt...

Kyrkan var väl sådär, många känslor blandades, självklart..
Dom tände ett ljus för min älskade farmor och det var en tjej som sjöng väldigt vackert under flera tillfällen.
Det var även flera personer jag kände som var där, komfirmander antar jag. Väldigt glad för att jag redan gått konfirmationen så jag slipper det nu.
Efter kyrkan åkte vi förbi ica och hämtade mitt paket och sedan hem till farfar. Strax efter detta så kom prästen som kommer hålla i begravningen och vi satt vid bordet, åt lite gott och disskuterade vad som kommer ske och vad vi vill ha för musik och hur vi vill göra.
Minnen kom fram och ja, jag kan inte säga något annat än att jag är stolt över att just jag fick vara hennes barnbarn.

Nu ska vi om en stund åka hem här ifrån och då blir det väl en slappkväll med mys och något gottigt :)
Imorgon ska vi hämta min lilla pluttefis, alltså min hund ♥
och på tisdag kommer eventuellt Sessan hem till stallet och det gör ju att jag åker ut varje dag, får
något annat att tänka på :)

Imorgon ska jag dessutom sova hos min älskade Sanna, bästa vän ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0